HARMAUDEN HURMA

Harmauden hurma edustaa trendiä jossa hyvinvointi lähtee onnellisuudesta, tyytyväisyydestä ja levollisuudesta. Tavoitteena on yksilön kokonaisvaltainen hyvinvointi sekä löytää syvempi, kunnioittavampi yhteys meitä ympäröivään ekosysteemiin. Jotta luonto ja elinympäristömme kukoistaisi, meidän itsemme pitää voida myös hyvin. ”Terve sielu, terveessä ruumiissa”.

Sanonta ”Tietäjät tietää” sopii täydellisesti edustamaan tätä trendiä, jossa kulutushyödykkeiden harkintaan käytetään aikaa ja pohdintaa. Tarvitsenko minä tätä? Jos edesautan hyödykkeellä omaa hyvinvointiani, aiheuttaako se toisaalla jonkin toisen hyvinvoinnin heikentämistä

Sanonta ”Tietäjät tietää” sopii täydellisesti edustamaan tätä trendiä, jossa kulutushyödykkeiden harkintaan käytetään aikaa ja pohdintaa. Tarvitsenko minä tätä? Jos edesautan hyödykkeellä omaa hyvinvointiani, aiheuttaako se toisaalla jonkin toisen hyvinvoinnin (luonto) heikkennemistä?

KOHDERYHMÄ

Gen Z, Milleniaalit, Gen X, Ethicalists, ”Happy- holistic”

AVAINSANAT &MOTTO

Sitoutuminen hyviin asioihin, tasapainoinen, kunnioitus, luonnollisuus, kiitollisuus, malitillisuus, nauttiminen pienistä asioista, elämästä nauttiminen, vaikuttaa oman elämänsä suuntaan ja elämäntapansa rakentamiseen

ÄÄNENSÄVY

Mutkaton, rehellinen, hyvää tarkoittava, kaikkien parasta ajatteleva, hyvinvointi

HIUSTENSÄVYT

Luonnolliset samettiset matat vivahteet. ”kiven värit”, tuhkaiset vivahteet.

MEIKKISÄVYT

Murretut vivahteet, kahaki, oliivi, sinertävä violetti, kirkkaat neutraalit harmaat, metallinhohtoiset vivahteet