HARMAUDEN HURMA
Harmauden hurma edustaa trendiä jossa hyvinvointi lähtee onnellisuudesta, tyytyväisyydestä ja levollisuudesta. Tavoitteena on yksilön kokonaisvaltainen hyvinvointi sekä löytää syvempi, kunnioittavampi yhteys meitä ympäröivään ekosysteemiin. Jotta luonto ja elinympäristömme kukoistaisi, meidän itsemme pitää voida myös hyvin. ”Terve sielu, terveessä ruumiissa”.
Sanonta ”Tietäjät tietää” sopii täydellisesti edustamaan tätä trendiä, jossa kulutushyödykkeiden harkintaan käytetään aikaa ja pohdintaa. Tarvitsenko minä tätä? Jos edesautan hyödykkeellä omaa hyvinvointiani, aiheuttaako se toisaalla jonkin toisen hyvinvoinnin heikentämistä
Sanonta ”Tietäjät tietää” sopii täydellisesti edustamaan tätä trendiä, jossa kulutushyödykkeiden harkintaan käytetään aikaa ja pohdintaa. Tarvitsenko minä tätä? Jos edesautan hyödykkeellä omaa hyvinvointiani, aiheuttaako se toisaalla jonkin toisen hyvinvoinnin (luonto) heikkennemistä?
KOHDERYHMÄ
Gen Z, Milleniaalit, Gen X, Ethicalists, ”Happy- holistic”
AVAINSANAT &MOTTO
Sitoutuminen hyviin asioihin, tasapainoinen, kunnioitus, luonnollisuus, kiitollisuus, malitillisuus, nauttiminen pienistä asioista, elämästä nauttiminen, vaikuttaa oman elämänsä suuntaan ja elämäntapansa rakentamiseen
ÄÄNENSÄVY
Mutkaton, rehellinen, hyvää tarkoittava, kaikkien parasta ajatteleva, hyvinvointi
HIUSTENSÄVYT
Luonnolliset samettiset matat vivahteet. ”kiven värit”, tuhkaiset vivahteet.
MEIKKISÄVYT
Murretut vivahteet, kahaki, oliivi, sinertävä violetti, kirkkaat neutraalit harmaat, metallinhohtoiset vivahteet