Iloinen Joytenolo

Kun tylsyys iskee, ei enää automaattisesti tartuta kännykkään, sen sijaan tämä ikuinen lapsi haluaa kokea tosielämän konkreettisia kokemuksia ajan kuluttamiseksi. Enää ei riitä ajanvietteeksi somessa seikkailu, nyt halutaan tuntea, haistaa ja maistaa asioita aidosti.

ILOINEN JOYTENOLO

Motto tälle iloisesti hassuttelvalle tyylille voisikin olla ”Tylsyydestä alkaa luovuus” tai ”In the Real Life (IRL) tosi elämässä mä olen erilainen”.

”PERSOONALLINEN JA OMINTAKEINEN TYYLI ON
TRENDIKÄSTÄ JA AJANHENKISTÄ!
EI MASSAN MUKANA.”

TARINA TRENDIN TAUSTALLA

Mitä tapahtui tylsistymiselle? Sosiaalinen media on muovannut ihmisiä siten, että kulutamme melkeinpä jokaisen vapaan hetken puhelimen ruutua katsellen. Iloinen joutenolo on taitoa vain olla ja haaveilla.

On opittava uudelleen tylsistyminen, suorittamisen sijaan, koska tylsyys käynnistää mielikuvituksen ja luovuuden.

On etuoikeus olla tekemättä mitään ja tylsistyä. Sen sijaan, että joutenolo olisi ajanhukkaa, on se itsensä hoitamista. Luovuus kukkii kun spontaaneille ideoille ja spontaanille tekemiselle jää aikaa.

KOHDERYHMÄ

Gen-Z, Milleniaalit, Gen-X. ID Asserters,
No Frill-ists, Ethicalists

Sosiaalisesta mediasta ollaan pikkuhiljaa palattu IRL, ”in the real life” eli oikeaan elämään. Olemme kyllästyneet elämään somen orjuuttamina olentoina. Sen sijaan haluamme jälleen henkilökohtaisia kontakteja, sellaisia joita sosiaalinen media ei pysty tarjoamaan.

Oikeita seikkailuja tässä ja nyt. Kun tylsyys iskee, niin enää emme välittömästi nappaa käynnyköitä käteen vaan pyrimme sekä työssä, että vapaa- ajalla valitsemaan tosin. Arvostamme läsnäoloa ja kosketusta. Tasapainoa ja aitona itsenä olemista.

TRENDIN VÄRIT

Iloinen väripaletti. Pastelliin sävyt: turkoosi, violetti,
kirsikka, persikka

VÄRI MEIKISSÄ

Pastelliin sävyt: turkoosi, violetti, kirsikka, persikka

VÄRI HIUKSISSA

Vesivärimäisyys. Vaaleat kullan vivahteet, viileä hiekkakulta,
aprikoosikulta. Pastellisävyiset väriefektit.